مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-10سياسي

خبرخوب| دستگاه سی تی اسکن برای سرخس تهیه شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس از تهیه شدن دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان لقمان حکیم این شهرستان خبر داد و گفت: این دستگاه آماده و در آستانه ارسال به شهرستان سرخس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، معاون فرماندار سرخس در جلسه ستاد شهرستان برای برگزاری نماز جمعه گفت: ملاک تصمیم گیری در این باره وضعیت شهرستان در نرم افزار ماسک است که بر اساس داده های آماری این نرم افزار، وضعیت سرخس نارنجی است.

اجرای طرح مسجد سنگر سلامت در سرخس فرمانده سپاه سرخس نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح مسجد سنگر سلامت گفت: علیرغم تلاش ها، این ویروس شیوع بیشتری داشته و مبتلایان و فوتی ها در حال افزایش است و امکانات درمانی شهرستان دیگر پاسخگوی این همه جمعیت نیست.

سرهنگ مجید آذرکیش عنوان کرد: افراد مبتلا را باید کنترل کنیم تا مانع گسترش ویروس شویم و شناسایی افراد مشکوک، مبتلا و کنترل آنها، زنجیره انتقال را قطع می کند.

وی با بیان اینکه با کمک کادر بهداشت و درمان، از ظرفیت بسیج استفاده می کنیم، تصریح کرد: در این طرح50 درصد پایگاه ها فعال می شوند و افراد مشکوک از طرق مختلف برای کنترل شیوع در جغرافیای پایگاه انجام می شود که نیاز به همکاری بخشداری ها و شهرداری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| دستگاه سی تی اسکن برای سرخس تهیه شد

خبرخوب| دستگاه سی تی اسکن برای سرخس تهیه شد